G

Alla inlägg den 12 april 2007

Av gt - 12 april 2007 20:55

Nu har jag äntligen fixat iordning Gerda-Thyras Galleri igen. Jag var tvungen att göra en helt ny sida med ny adress, för i den jag gjorde igår är jag nog för all framtid utelåst ifrån...! Ni är välkomna att titta in, om ni vill.....men det finns i princip inget där ännu.Jag har inte tänkt att byta den här bloggen på bloggagratis mot den andra på blogspot, utan de ska kanske snarare komplettera varandra.... Så jag hoppas att ni orkar och ids besöka mig på båda ställena?

Av gt - 12 april 2007 10:34

...sa alltid en kille som jag kände förr i tiden! Nu är väl kanske inte lögnerna mitt stora problem..... men dock HÄRVAN....framför allt i mitt huvud....!Nästan hela dagen igår satt jag och pillade med det, som jag trodde att jag skulle använda som en form av tilläggssida till den här bloggen.... liksom en förenklad hemsida....Idag kan jag inte ens logga in mig där! Finns inga möjligheter.... kommer bara inte in!!! Dessutom ser den sidan inte alls ut som den var när jag lämnade den igår kväll.... Då var den ljusgul och med helt andra färger, än vad den är idag när jag tittar på den via länken som jag la ut här i gårdagens inlägg..... Jag är helt säker på att NU har jag äntligen lyckats med att bli HELT GALEN..........

Ovido - Quiz & Flashcards