G

Alla inlägg den 8 april 2007

Av gt - 8 april 2007 16:01

...som har fått en alldeles egen lekstuga!
Vi har ju fått ett helt rum extra, eftersom älste sonen flyttade hemifrån för ett tag sedan. Och det rummet har vi nu i påsk, mellan äggen och laxen, sillen och påsktårtan, försökt göra något av.
Det blir en kombination mellan arbetsrum och gästrum, och en förlängning på mitt syrum, som jag har i en liten hall alldeles utanför det här rummet.
Jag håller på och plockar och styr och ställer där inne, flyttar om möbler, tar en sak här och en sak där.... och det är så himla roligt!
Mina knappburkar är på plats på en hylla och mina handarbetsböcker och annat inspirationsmaterial på en annan hylla.... Jag kanske får jätteordning på alla mina saker, så småningom....!!!

Ovido - Quiz & Flashcards