G

Alla inlägg den 20 april 2007

Av gt - 20 april 2007 10:38

för alla snälla och gulliga kommentarer från alla er, mina kära bloggvänner! Kul att ni ville följa med mig in till mitt ny-öppnade GALLERI och ni är välkommna tillbaka så ofta ni önskar! Som jag redan har nämnt så kommer jag inte att uppdatera den sidan speciellt ofta. Den var mera en utmaning för mig att göra... och är tänkt som en "förenklad hemsida". Sedan att Blogga Gratis under tiden som jag höll på att "fippla" som mest med Gallerisidan, fixade lite olika finesser, det är ju liksom bara fullständigt skrattretande... Hur som helst, när jag gör en uppdatering på Galleriet, så informerar jag om det här, på Gerda-Thyras Hantverk. Och då berättar jag också under vilken kategori på Galleriet ni ska titta, så ni slipper titta igenom allt en gång till!Jag har nämligen lämnat tomma inlägg "bakom kulisserna", inne under varje kategori, så mitt lilla "förord" till varje kategori-ämne alltid ska komma först, och att saker och ting som jag vill visa ska komma i den ordning jag önskar ( tack Hannele!).... Smart eller inte....det får framtiden utvisa!

Så än en gång : Jättemycket TACK och BAMSEKRAMAR till alla er som ville vara med och leka! ( en av mina tvillingar tittade storögt på min virtuella Buffe´-bjudning....era kommentarer..... tittade på mig ..... tittade igen på mina inlägg och era kommentarer..... tillbaka igen på mig.... tappade hakan... och ruskade sedan på huvudet och sa: Ni är ju inte kloka någon utav er! Tror ni att det är på riktigt??????!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards