G

Alla inlägg den 16 april 2007

Av gt - 16 april 2007 20:00

Var inne hos Yvonne på Slöjdbiten. Hon visade sina porslinsburkar och det är nog samma fabrikat som mina, skulle jag tro. Hon har med körsbär på, och jag har plommon. Mina burkar kommer från min mans föräldrahem i Dalarna.

Jag tycker att de är så fina och dekorativa. Hyllan med burkarna hänger numera i "mitt nya rum", det som blev ledigt när sonen flyttade nyss...

Av gt - 16 april 2007 13:55

Det här Änglaparet gör allt de kan för att vaka över växtligheten på min balkong. Ibland lyckas de, men jag tror nog att de sysslar med annat när jag vänder ryggen till... Det blir nämligen så hemskt torrt i mina lådor och krukor och byttor på en gång...jag vattnar och vattnar...men det är nästan så det inte hjälper!? Så dessa damer får nog skärpa sig en aning!

Ovido - Quiz & Flashcards