G

Direktlänk till inlägg 12 april 2007

"Allt är en härva.......en härva av lögner....."

Av gt - 12 april 2007 10:34

...sa alltid en kille som jag kände förr i tiden! Nu är väl kanske inte lögnerna mitt stora problem..... men dock HÄRVAN....framför allt i mitt huvud....!Nästan hela dagen igår satt jag och pillade med det, som jag trodde att jag skulle använda som en form av tilläggssida till den här bloggen.... liksom en förenklad hemsida....Idag kan jag inte ens logga in mig där! Finns inga möjligheter.... kommer bara inte in!!! Dessutom ser den sidan inte alls ut som den var när jag lämnade den igår kväll.... Då var den ljusgul och med helt andra färger, än vad den är idag när jag tittar på den via länken som jag la ut här i gårdagens inlägg..... Jag är helt säker på att NU har jag äntligen lyckats med att bli HELT GALEN..........

 
 
Ingen bild

Filifjonkan

12 april 2007 12:26

Ohhh GerdaThyra ..förstår din upprördhet garnerna beskriver precis så bra hur det är.Kan inte deras bloggserver ha knakat ihop om du inte kommer in alls? Vänta ett tag och se kan vara så.Hoppas det löser sig för dig!Håll ut håll ut..klappar dig på handen och plockar upp din garnhärva och lägger den i din stora plastpåse så kan vi reda ut den sen. :)

 
Ingen bild

Filifjonkan

12 april 2007 12:28

Den ser så bra ut från min sida men i kulisserna kommer inte jag in så där vet jag inte

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

12 april 2007 12:41

Åh Filifjonkan, du är en riktig "gullmupp" du...!

 
Clara

Clara

12 april 2007 14:19

Stackars dej....jag vet precis hur det känns, höll själv på som en besatt häromdagen! Men du ....det här var skumt, för imorse ca 7,30 när jag gick in på din sida såg den ut EXAKT som den gjorde igår...men nu har den ju ändrat sig, det ser jag.....jag önskar att jag kunde hjälpa dig! Kommer du inte in alls...vad får du för meddelande? Jag ska snart iväg och jobba igen men skriv i min blogg om det är något vi kan klura ut tillsammans...jag loggar in 7,00 imorgonbitti.
Kram så länge!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
maria

maria

12 april 2007 15:06

Nej Gerda-Thyra, jag kommer ju in och ser de vackra ormäggen men jag kan inte som igår se mer, klicka på olika kategorier så att säga, vad tråkigt! Det är nog bara deras server eller ngt som har tillfälliga problem, hoppas jag.

http://livskraft.bloggagratis.se

 
Bengt-Alfred

Bengt-Alfred

12 april 2007 16:31

Ja du Gerda-Thyra,med den bilden har du verkligen fångat livet!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Nette i Märsta

Nette i Märsta

12 april 2007 17:44

Gillar verkligen din vackra bild av garner, ser nästan ut som min Kurris varit där och lekt.
Var in på din sida som hette???? Glömt namnet, men oj så mycket vackert du gör.
Kram
Nette

http://www.av-eriksson.se

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

12 april 2007 23:15

Tack snälla ni för ert deltagande i all denna bedrövelse...pust

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

12 april 2007 23:22

Maria: Det kan tyvärr inte vara deras server som krånglar, det måste vara något annat...
Bengt-Alfred: Ja visst, kan livet vara som en rörig garnhärva ibland.... men det är tur att Filifjonkan m.fl är villiga att hjälpa till att reda ut härvan.... det känns väldigt bra, tycker jag!Kram på er allihopa!

 
Hannele

Hannele

13 april 2007 13:16

Hihi, så ser det nog ut hos mej efter stickintresserade söner..

http://hannelesparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards