G

Direktlänk till inlägg 12 april 2007

Med mycket möda och stort besvär.......

Av gt - 12 april 2007 20:55

Nu har jag äntligen fixat iordning Gerda-Thyras Galleri igen. Jag var tvungen att göra en helt ny sida med ny adress, för i den jag gjorde igår är jag nog för all framtid utelåst ifrån...! Ni är välkomna att titta in, om ni vill.....men det finns i princip inget där ännu.Jag har inte tänkt att byta den här bloggen på bloggagratis mot den andra på blogspot, utan de ska kanske snarare komplettera varandra.... Så jag hoppas att ni orkar och ids besöka mig på båda ställena?

 
 
Ingen bild

Filifjonkan med grilltång och spann

13 april 2007 09:48

Godmorgon.
Ja du jag är överens med dig om att dessa gräsligheter till sniglar är det värsta som finns, Har du hört om du lyssnar noga att när man tar tag i dem med tången så liksom piper de. Lyssna neråt spannen innan du hällt i hett vatten så får du höra.Trodde inte mina öron först men hört det flera gånger,urk,,ett ljushuvud som inte tyckte man skulle mörda sådana det var inte nödvändigt,Den vet inte va den talar om. Lämnade en riktigt målande beskrivning åt dem.Har man inte plockat sådana i spann så vet man inte som sagt var. Har du märkt att bloggen är galen idag. Kommer inte in emellanåt, Servern är nere..då o då.. Men ha det bra om det går trots datumet.

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

13 april 2007 09:53

Haha....Ja, just det... det är fredagen den 13:e idag..!! Då får vi vara extra uppmärksamma!

 
Hannele

Hannele

13 april 2007 13:19

I en blogg får man ju tänka att man hela tiden jobbar baklänges..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

13 april 2007 13:20

Formklippta buskar har jag försökt "sortera" så här i en blogg:

http://formklippningtopiary.blogspot.com/

http://formklippningtopiary.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

13 april 2007 13:23

P.S
(jag lämnar in tomma sidor ibland, ifall man vill stoppa något emellan;
SAVE AS DRAFT, de syns inte, förrän man trycker på PUBLISH)

http://formklippningtopiary.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards