G

Direktlänk till inlägg 22 april 2007

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg!

Av gt - 22 april 2007 23:02

Vill bara tala om att jag nu har uppdaterat Gerda-Thyras Galleri....... De nya inläggen finns under kategorierna: "Ett litet ord på vägen" och "Köket". Passar också på att låta er njuta av mina vackra rosor som tyvärr började "nicka", så jag klippte av dem och la dem i en glasskål i stället......visst blev det vackert?

 
 
Hannele

Hannele

23 april 2007 09:35

Doftar ända hit, underbart vackra!
(Nickande rosor kan man pigga upp ibland med hett vatten, funkar inte det längre, kan man ha dem i en vacker skål, eller enstaka rosor i något mindre, typ vvackert inglas. Jag tror du har många vackra glas, då kan man njuta av nickande rosor, längre ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Clara

Clara

23 april 2007 09:37

Rosor är alltid vackra...färska eller torkade, eller avklippta...det gäller att njuta av dem så länge det går! Sedan har du ju den vackra bilden kvar...:)
Jag upptäckte idag att det finns en inställning till i blogspot....aktivera kommentarsgranskning, fliken inställningar och sedan fliken kommentarer. Då får du samma system som här i bloggagratis..kanske något för dig?!
Dina tarotkort var vackra...vilket jobb du lagt ner...gör ett collage av dem , vetja! Tänk vad man har pysslat och donat med en massa som man sedan bara lägger ner i en låda och glömmer bort...men man blir glad när man gör sådana här fynd, småler och minns sin entusiasm som man hade vid just det tillfället!
Kram

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

23 april 2007 10:29

mmmm... vackert är bara förnamnet. Älskar rosor!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Millis

Millis

23 april 2007 11:18

Underbara rosor!!!

http://millis.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

23 april 2007 11:38

Helgen har varit fin.
Och du gör likadant som jag med dina blommor. Jag knipsar också av dem, när de är på väg att ramla av sin tyngd eller vad det nu är ...
Senast tog jag och knipsade av tre vita ranunkelblommor i en blandad bukett och la dem i en skål på middagsbordet. Som en liten överväldigande dekoration. Och buketten fanns ju ändå kvar med ranunkelknoppar och övriga blommor uti.
Njut av rosorna länge!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

24 april 2007 07:53

Jättevackert! jag älskar rosor:)

http://strumpstickan.blogspot.com

 
Gilla

Gilla

24 april 2007 12:36

Mycket vacker dekoration!!
Du kan förvandla allt till något vackert.

http://gb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

24 april 2007 16:45

Åå dessa vackra rosor som naturen eller odlarna givit oss till ögongodis. Så ren och härlig, Skall kolla in i ditt galleri nu

 
Clara

Clara

24 april 2007 21:28

Hur är det med kära Gerda -Thyra idag? Du har väl inte tagit ut dig fullständigt på alla dina bloggar?! Eller du kanske sitter där hemma och småpysslar...nu blir jag lite nyfiken!
Kram

http://claraslinneskap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards