G

Direktlänk till inlägg 15 april 2007

Nej, jag tror att jag smäller av.....!

Av gt - 15 april 2007 13:44


Efter allt vad jag har kämpat med Gerda-Thyras Galleri, så har Blogga gratis nu gjort det möjligt att lägga upp bilder och text som man själv vill..... Det var ju precis det jag var ute efter när jag valde Blogger till mitt Galleri....


                                          
 
 
Ingen bild

Filifjonkan fnissar

15 april 2007 15:56

GerdaThyra har du hört talas om Murfys lag? skrattar högt det är bara så du vet.Men jag lägger ditt galleri i mitt länkmanual i ala fall Ha en skön rest av dagen

 
Millis

Millis

15 april 2007 17:40

Förstår att du känner dig frustrerad!!!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia

15 april 2007 18:40

Typiskt men ditt galleri e urmysigt i alla fall.

 
Clara

Clara

15 april 2007 21:17

JAG VISSTE DET! Jag skrattar ihjäl mig....fy f-n, jag skrev ju ändå till bloggagratis bossen för ett tag sedan och då svarade han att det inte var några sådana ändringar på gång...vad han visste! Det var ju därför jag bytte bloggställe eftersom jag ville kunna skriva text mellan bilderna!!!! Det är nästan så man tror att det är ett aprilskämt...eller hur!?
Ang din fråga om hur jag gör när jag skriver inlägg i blogspot....har själv haft ett helsike och kan fortfarande inte få till det helt bra...men jag börjar alltid med att ladda upp ala bilder jag vill ha och sedan skriver jag texten efteråt.Tala om att bli schizofren...eftersom jag haft sånt besvär med att ladda upp bilder på blogspot så funderar man ju nästan på att byta tillbaka...:=)
Kram på dig!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

15 april 2007 21:30

Enklast är att skriva lite text först, innan man laddar ner den första bilden. Man behöver inte bli frusterad, för det är enkelt att ändra och rätta till.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
maria

maria

16 april 2007 17:15

Hej Gerda-Thyra!

Så fint det blev, det gick ju bra till slut!!!

Fortfarande undrar jag om du säljer dina verk?

Mormor fick förresten en kram och stor uppmärksamhet i helgen så jag tror att hon lugnar sig lite nu...

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
marie

marie

17 april 2007 11:34

Hejsan! Jo, om du någon gång skulle känna att du har för många olivträd så finns det ett ställe där du kan dumpa dem! Almaterska palatset ;)

http://carpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards