G

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av gt - 24 augusti 2007 11:38


Fniss... Kom bara på en sak!

"GERDA-THYRAS GALLERI" hade ju pajat ihop totalt för några dagar sedan... men den sidan har jag nu suttit och fixat iordning igen, tack vare att "TROLLTYGET" på något märkligt sätt lyckades hitta felet när hon var och hälsade på mig igår! (Tack Kompis, du är otroligt duktig på det "datatekniska"!!! Vad vore jag utan dig? "D och G" har ju aldrig tid eller lust att hjälpa sin gamla mor, när det gäller datakrångel längre....i alla fall inte på tider som jag vill ha hjälpen!) 





Jo, vad jag ville säga var:

Ni som vevar kungakronor efter min beskrivning inne på "ATELjE´GERDA-THYRA" kan väl lägga ut era kronor på era bloggar och skriva en kommentar här hos mig, när de är klara, så kopierar jag era bilder och gör en VIRTUELL UTSTÄLLNING av allihopa lite senare i höst, inne på mitt "GALLERI"...! Kunde väl vara lite kul... Vad säger ni om det?


KOM IGEN NU....!!!! 




Ovido - Quiz & Flashcards