G

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av gt - 13 augusti 2007 17:45


Jag har fått en rosa utmärkelse av både Clara och Liv-Toril.



De ni... det är inte fy skam! Jag är jätteglad och stolt!

Det känns kul att ni tycker om min blogg och hoppas att ni fortsätter att titta in här hos mig! Liksom alla ni andra, naturligtvis!


Nu finns mina bloggtips längre ner i det här inlägget!



Jag tackar allra ödmjukast, med en liten luffarslöjdskorg fylld med sensommarens sötase blommor: luktärter... kan ni känna deras underbara doft genom dataskärmen? Hoppas det, de är alldeles nyplockade...


Nu är det meningen att jag ska nominera fyra bloggar som jag tycker mycket om att läsa... och det ska jag göra!

Egentligen ska jag nog som Clara välja ut 8 stycken, eftersom jag har fått "Rockin´Girl Blogger" av två olika bloggare....

Men jag måste få lite betänketid...!! Det kommer, för just nu pockar åtminstone 2 av barnen på MAAAAT.... de är tydligen vrååålhungriga!!!!!!

Som sagt, jag återkommer!


Nu är jag tillbaka, visserligen dagen därpå...(kom inte in på min blogg igår kväll...???)


HÄR KOMMER NU MINA "ROCKIN´GIRL BLOGGERS"......( trumvirvel...)


Hanneles Paradis på Hisingen: Orädd dam i sina bästa år, alltid full fart och på plats där det händer något kul.


Strumpstickan bloggar: Monica stickar för fulla muggar och tipsar om vad som är på gång i Göteborg.


Filifjonkan: Underbar varm och rolig "Fjonka" som pysslar ihop fnissiga bilder och texter om vardagens väl och ve... Klappar hon en på handen i en kommentar så känner man det i verkligheten!


Agnes Shabby Chic: En oerhört vacker blogg med massor av gammeldags charm.


Johanna Design: Visar vackra saker och skapar fina smycken och underbara blomsterarrangemang.


Madevik: Svensk duktig och kreativ tjej som är bosatt i Norge. Hennes blogg är faktiskt det som avgjorde att jag själv började blogga!


Elaina: Ett energiknippe som verkligen bjuder på sig själv, på ett enkelt och flärdfritt sätt...


Trolltyg och Änglaströssel: Min kompis i "ur och skur" i det verkliga livet...


Det var mina 8 tips på bloggar som jag uppskattar! Det finns naturligtvis fler bloggar som jag tycker om, men vissa har redan fått utmärkelsen och... DET ÄR SVÅRT ATT VÄLJA.... bara så ni VET.....!!!!!!!


Nu ska ni som jag har valt, berätta lite om era 4 bloggtips! Men bara om ni själva vill... det är absolut inget krav.... Det ska ju vara kul och kravlöst att blogga, eller hur!?

Ovido - Quiz & Flashcards