G

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av gt - 8 augusti 2007 13:27



... det är vad jag sysslar med just nu!

Det är alldeles för varmt att skrapa och dona med kyrkbänkar och rabatter, det får vänta till svalare dagar...


Så istället så vevar jag luffarslöjdskronor till lavendel och andra örter. (Hannele, jag VET att du inte gillar lavendel, men man kan torka både Timjan, Rosmarin och Oregano på dessa! Fniss )



Stor Lavendelkrona.



Liten lavendelkrona.



Krona med "krims-krams"



Försöker även göra klart kanten på en liten "sjal-liknande historia" som jag började med i vintras...



Jag tycker treklöverudden som ska vara runt om är så söt, men det är ett fasligt "småpill"... och ganska varmt och klibbigt med mohairgarn mitt i sommarvärmen!


Över huvud taget, så är det inte så lätt att göra någonting med en kattunge i huset... allt tar mycket längre tid än det brukar...



Man får passa på när kisse sover emellanåt...

Ovido - Quiz & Flashcards