G

Direktlänk till inlägg 20 mars 2007

HALLÅ, DU DÄR UTE I CYBER-RYMDEN...........

Av gt - 20 mars 2007 07:52

....som tar dig rätten att tala för mig...! Sluta genast med det! Jag är fullt kapabel att svara för mig själv och jag behöver absolut inte någon annans "hjälp" på det området!!Till er andra bloggare som jag har kontakt med, vill jag bara säga: Om det är så att ni har fått någon "konstig kommentar" som är undertecknad med min signatur, så vill jag att ni ska veta att det inte är jag som har skrivit kommentaren!

 
 
Hannele

Hannele

20 mars 2007 08:33

Skumt... och tråkigt.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Avataria

20 mars 2007 08:57

Så otrevligt! Fortsätter det så kontakta redax!
Jag har f.ö lagt in dig i mina länkar. Hoppas det är OK!

 
Clara

Clara

20 mars 2007 09:04

Vad är det här för knasigheter ....:(
Jag har iallafall inte fått några konstiga kommentarer i ditt namn....
Jag förstår att hornen växer ut på dig när sånt här händer ..det finns tydligen en del som inte har något vettigt att ta sig för! Fin djävulsmask förresten, den har du gjort, misstänker jag? Häftig!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Avataria

20 mars 2007 09:20

Gillar för övrigt din djävulsmask...;)

 
Yvonne

Yvonne

20 mars 2007 10:04

Fy, vad tråkigt det är med folk som vill förstöra för andra...tummen ner för dom!
Må så gott!

http://www.slojdbiten.bloggagratis.se

 
Persilja

Persilja

20 mars 2007 13:35

Vad läskigt. Att någon ens kommer på´t. Vad ska det vara bra för???

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

20 mars 2007 21:46

idioti!
till vad nytta?
:0(
ps. jag har mig veterligen bara "äkta" vänliga kommentarer från Dig å dom är jag så glad för! ds.

 
HeiGrim

HeiGrim

21 mars 2007 08:49

En liten hilsen fra vinterlandet nord-norge!! SÅÅÅÅÅ mye fint du har i bloggen din, å så kreativ og flink du er!! Ha en flott onsdag!!

http://heigrim.sprayblogg.no

 
Ingen bild

marie

21 mars 2007 12:22

Säg till så kommer vi och jagar idioten med blåslampa i arslet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards