G

Direktlänk till inlägg 9 mars 2007

JAG VILL INTE.... VILL INTE... VILL INTE......

Av gt - 9 mars 2007 09:49

Vad är det jag inte vill?
JO, jag vill inte vara med på olika listor där man ska svara på frågor hit och dit....
Jag hatar alla typer av kedjebrev och liknande...
Så snälla, alla människor... låt mig slippa....!
Jag kan inte rå för det, men jag finner absolut inget nöje i, att vare sig besvara eller läsa svaren hos någon annan...! Jag menar inte att på något som helst sätt vara otrevlig.... jag vill bara inte...!!!

 
 
Clara

Clara

9 mars 2007 10:03

Vad skönt att du säger så...jag känner EXAKT likadant....blir stressad av sånt här!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

9 mars 2007 10:09

Tack för stödet, Clara!

 
Persilja

Persilja

9 mars 2007 10:26

Förstår, helt okej! Förlåt. Jag gillar inte heller såna här listor, är för mesig för att säga ifrån...
VEM startar dem egentligen?
Jag ska försöka stå emot nästa gång!

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

9 mars 2007 10:42

Åh Persilja! Du behöver inte säga förlåt...!!!
Vi sitter nog alla i "samma båt".... jag tror inte någon egentligen tycker det är så skoj...
Dom flesta blir nog lite besvärade på ett eller annat sätt! Tror du inte det?

 
Hannele

Hannele

9 mars 2007 13:38

Jag som alltid vill leka, fast helst när jag själv vill ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan delar din uppfattning

9 mars 2007 23:05

Godkväll Gerda Thyra. Jag håller med dig precis har skrivit om det i går och haft det utlagt men ändå,,Avskyr med listor Vill inte heller vara med nekat 4 st igår bara..Känns lite kymigt men det måste vara upp till var och en hur man vill ha det. Vill man veta något så kan man ju fråga vederbörande. Godnatt med dig Singer symaskin sådan hade min gammelmormor och oj vad hon vickade på fotplattan. Hon sydde mycket på den.

 
Ingen bild

Husfrun

10 mars 2007 17:20

Gör som jag, kasta alla kedjebrev! Det är bara ingen ide att skicka såna till mig och dessutom är min tid lika dyrbar som någon annans så jag väljer bort sånt som bara stjäl av min dyrbara tid. Oftast!

 
elaina

elaina

10 mars 2007 21:18

Jag respekterar alla dom som inte tycker om så´na här kedjor o.dyl
Men denna tyckte jag va lite små-kul...
[se min blogg så förstår Du kanske(?)varför.]
=0)
PS.Alltså no hard feelings, Persilja! D.S

http://elaina.bloggagratis.se/2007/03/10/98436-att

 
Christina W

Christina W

12 mars 2007 20:44

Jag har full förståelse för att du inte vill detta...och du har din fulla rätt att avstå. Så ha inget dåligt samvete för den sakens skull...och den som gett dig uppmaningen/utmaningen ska inte heller behöva känna skuld i frågan. Tanken var säkerligen god. Jag får själv såna utmaningar ibland och tycker oftast det är väldigt kul och om jag inte tycker det avstår jag. Så se det som att någon ville något gott men att det är helt ok att tacka nej.

http://godmat.webblogg.se

 
väninnan

väninnan

16 mars 2007 12:31

Så där nu har jag läst allt här också.
Knatar vidare till Persilja och ser vad hon har att erbjuda. vinkelivink.
ps. jag gillar inte heller kedjebrev. Är det nåt gulligt så kan man ju ta bort det där sista "skicka vidare... så får du... etc. ds

http://mrln.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards