G

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av gt - 16 oktober 2007 12:06


...har jag snöat in på just nu!

Jag vevar och jag vevar... och tycker det är så himla roligt!

Dessutom är det ett avkopplande pyssel om man sitter och slötittar med familjen framför TV:n...


Har gjort några stående ljuslyktor med whiskey-färgade prismor ( äsch.. det heter nog cognacsfärgade... det är väl bara för att jag gillar Irish coffee som jag fick för mig att skriva whiskeyfärgade...fniss...) som jag hade liggande...



...och så gjorde jag en ny fackla till Luciakronan ( eller höstvåldnaden, vilket man vill...) eftersom jag kom på att det kanske var synd att dela på installationen... ifall man vill använda den i något annat sammanhang!



Den här facklan är lite större än den förra och inte riktigt lika vriden.


Är ni med på TISDAGSTEMAT? En fotoutmaning, där man får ett nytt ord varje vecka, som man med sin kamera ska tolka på sitt eget sätt.


Gå gärna in och kika på "Gerda-Thyras Galleri" där jag visar just min tolkning på TISDAGSTEMAT varje vecka!

Det är så vansinnigt roligt! Jag längtar till varje tisdag numera...

kan nästan inte "bärga mig"!!


För övrigt skall tilläggas att våran FINDUS fyller 5 månader!

HIPP HIPP HURRA för lilla söta kissen idag!

Han ska få strömmingsfileer från fiskbilen till middag, dagen till ära!


Ovido - Quiz & Flashcards