G

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av gt - 1 oktober 2007 09:35


Nu sitter de här på rad och väntar och väntar... på fredagskväll... och på Kulturnatta!

De tre små tanterna har klätt sig fina, i bästa "gåbortsklänningarna".

De är så himla ivriga, de tisslar och tasslar och är nog lite smånervösa...

Jag har sagt till dem att lugna ner sig lite, för ska de hålla på så här så är det stor risk att de blir riktiga panelhönor...



"Tant Brun, Tant Grön och Tant Gredelin i nutidstappning."



Den lilla Prinsessan, hon är så trött, så trött...

Och jättesur är hon, för att inte hennes säng är bäddad och klar ännu...

Det ska jag försöka hinna idag, så hon får gå och lägga sig, så kanske jag får lite lugn och ro och slipper höra hennes pipande och suckande...



Ser ni så trött hon är?

Det är nog bäst att jag skyndar mig att bädda sängen nu!



Ovido - Quiz & Flashcards