G

Alla inlägg den 19 december 2007

Av gt - 19 december 2007 09:33


... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!


Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet!

Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!


Där inne i kuvertet låg en söt glittrande tygpåse med guldsnören och inne i påsen det vackra halsbandet med sötvattenspärlor och halvädelstenar!

Det är lite "tusen och en natt" över det hela... och så tror jag minsann att det kanske är "nyckeln till livets stora hemligheter", som hänger där också....fniss...

Visst är det fint?



Dessutom så vann jag  25 kronor på en Trisslott också..... som jag löste in till en ny lott... där jag vann ytterligare 25 kronor... som ska bli till en ny lott idag.... Håll tummarna att jag får fortsätta och skrapa och skrapa och skrapa... 


Ovido - Quiz & Flashcards