G

Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Förlåt... förlåt... förlåt....

Av gt - 11 september 2007 10:50


... att jag inte har svarat på alla era gulliga kommentarer på ett tag!

Har nämligen haft fullt upp i några dagar....

Vi har flyttat hem till lägenheten igen, efter att ha bott i stugan i över 3 månader. Gissa om jag har packat och donat ....!? Pust...

Det känns alltid så vemodigt, när vi packar ihop oss och flyttar hem igen...


Jaha,så var den här sommaren slut då .... suck...


Fick för några dagar sedan en SÅ fin utmärkelse av Nina på Johangården...

Tackar allra ödmjukast, snälla snälla Nina!


 


"Schmooze Award är priset till bloggare som obesvärat väver sin väg in och ut i blogosfären, efterlämnande vänliga spår og leenden, och med glädje skapar de nya vänner på vägen. De inskränker inte sina besök till att bara gälla de rika och framgångsrika utan lägger också sin tid på att hälsa nya bloggare välkomna. Det är dom som drar varandra in i meningsfulla samtal och de vägrar att låta nöja sig med en simpel hälsning (goddag) - i hela processen lyckas dom att skapa en känsla av närhet och vänskap".


Jag måste säga att det är en JÄTTEFIN utmärkelse... och att jag är JÄTTESTOLT över att få den!!!

( men jag får ju ännu sämre samvete, när jag nu har slarvat så hemskt med att besvara era kommentarer på sista tiden... får bli bättring på det....fniss)


Jag tycker det är SÅ svårt att  välja ut någon eller några, för att ge den vidare.... Det finns SÅ många bloggare runt om, här i bloggvärlden, som skriver så fint och vackert och som verkligen GER AV SIG SJÄLVA...


Vissa bloggar är så VACKRA, så man bara baxnar...

Andra är ROLIGA...

En del så PERSONLIGA...

Och så andra som GÅR RAKT IN I HJÄRTAT...


JAG KAN HELT ENKELT INTE VÄLJA ... jag tror inte ens att jag vill välja...

Visserligen kan det tyckas att jag gör det enkelt för mig själv, när jag inte väljer någon specifik bloggare... och grundtanken med det hela blir ju

också "platt fall" ... nämligen att man uppmärksammar andra bloggare på ouptäckta bloggar... men jag känner att det får bli på det här sättet, i alla fall! (förlåt...)


Nu ska jag fortsätta med uppackningen! Ha det så bra, allihopa! 




 
 
stina

stina

11 september 2007 12:46

Grattis vännen...Kram


Snart är det vår igen Då får du dra ut till stugan igen...

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

11 september 2007 16:27

Grattis till utmärkelsen, du får fira med en fransk bakelse :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

11 september 2007 16:45

Grattis!

Och det var svårt att välja ut några, för man vill ju ge utmärkelsen till alla. Och även om du slarvat med att svara så tycker jag att du skulle ha utmärkelsen :)

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

11 september 2007 18:41

Har sett dina avtryck lite här och där på bloggen... och tänkte att nu måste jag titta in och se vem denna Gerda-Thyra är..!

Åh..vad roligt det var att komma hit och hälsa på! Trevlig tjej, trevlig blogg och en alldeles otroligt stor hantverksskicklighet..! Tittade på dina konstverk - och jag beundrade och njöt... och så LITE avis..!! Dina änglar, din keramik, gästtofflor, tårtpapper, luffararbeten... så så fina, och skickligt gjorda!!
Det måste vara en stor gåva att få skapa så mycket vackert..!!

Tack för att jag fick hälsa på...

Ha det gott..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
tussegumman

tussegumman

11 september 2007 19:57

Jag förstår att det känns vemodigt att packa ihop sommaren och flytta till lägenheten! Ett helt åt till nästa gång! Men man får njuta av höstens färgrakt nu och läsa de böcker man inte hunnit/Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Gunnel

Gunnel

11 september 2007 23:26

Grattis till utmärkelsen!
Och vilka fina hjärtan du gör!! Du kan väl allting du! Visst var det roligt att jag vann Acey´s pris! Lovar att visa upp det såklart. Var ska du ha utatällning?? Skulle vara roligt att komma och titta!

http://gunnelsvensson.blogspot.com

 
Monica H

Monica H

14 september 2007 11:40

Vintern har också sin goda stunder:) Är plommonen slut?

http://strumpstickan.blogspot.com

 
Clara

Clara

15 september 2007 20:39

GRATTIS!!!!!!
Du är en värdig vinnare....all din energi och inspiration som du förmedlar här inne är värd ett stort pris!!!!
Kram på dig din lilla ståltrådsvirare :=)

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

27 september 2007 11:30

Å så du har flyttat hem till vinterbostaden nu..ja det brukar vara vemod då men det kommer en nästa sommar igen du får ladda för den.trevligt med din utmärkelse som sagt du förtjänar den verkligen...och lite Findus med då förstås tycker jag..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards