G

Alla inlägg under februari 2007

Av gt - 3 februari 2007 15:32

Köpte tulpaner,pärlhyasinter, små påskliljor.
De små irisarna, fick jag faktiskt av den gulliga killen i Fruktaffären....Snällt va?

Av gt - 2 februari 2007 13:27

Har precis blivit klar med ett nytt textil-collage.
Det är så roligt att sy sådana här grejer, man kan använda det till så mycket. Tavlor, grattiskort,applikationer...Just det här har jag tänkt ska sitta som en ficka, utanpå en stickad, kornblå väska som jag håller på med.

Av gt - 2 februari 2007 09:59

....enligt älsta sonen, lever hon och jag i total symbios med varandra... Jag tror inte att det är så illa... men hon betyder jättemycket, både för mig och resten av familjen.
Hon har levt med oss i snart 18 år, så det är en mycket gammal och förståndig dam.
Vi såg henne första gången hos en granne,när hon bara var 20 minuter gammal, och vi fick ta hem henne (lite för tidigt egentligen, av speciella skäl ) när hon var 7 veckor. Sedan dess har hon delat "väl och ve" med oss.
Hon är innekatt när vi bor hemma i lägenheten, men ca.3-4 månader under sommaren, när vi bor i stugan så är hon utekatt. Och det går jättebra att alternera så....

Ovido - Quiz & Flashcards