G

Direktlänk till inlägg 26 februari 2007

På tal om knappar...

Av gt - 26 februari 2007 16:08

.. så har jag faktiskt gjort knappar i keramik en gång i tiden! Ni må tro att det var pilligt...
Jag har bara skröjbrännt dem än så länge, de ska glasyrbrännas så småningom också...

 
 
Hannele

Hannele

27 februari 2007 14:51

Spännade, ska du måla dem, brokigt? Verkar kul

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
elaina

elaina

27 februari 2007 21:58

-Det är KNAPPt jag tror mina ögon: vilket pille-dutt-jobb! Blir säkert originellaste knapparna i kungariket när dom blir klara...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Lime

Lime

27 februari 2007 23:24

Va duktig du är! och en hejare på luffarslöjd verkar du sannerligen vara. Kanske du kan göra något inlägg om hur det går till.... Skulle gärna vilja prova själv.... men vet inte så mycket om det hela! :-)

http://lantlivet.blogspot.com

 
Kaffebönan

Kaffebönan

28 februari 2007 12:25

Javisst kan man det.. jag har nästan alltid med mej något ät eller drickbart och lindar man in det som du har förslag på här, blir det ju extra personligt.
Så mycket fint du har här i din gömma då..
Tjingeling på sig

http://kafferasten.blogg.se

 
Mari

Mari

28 februari 2007 17:31

Å, jag tror jag får bjuda dig på middag så jag får en sådan fin gåva! Lycklig den mottagaren blir, jättefint! Den skulle jag vilja ha i mitt lilla hus.. Tack för besöket i bloggen min. // mari

http://www.guldkantpalivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards