G

Direktlänk till inlägg 16 november 2007

Smiter bara in här.......

Av gt - 16 november 2007 09:12



...fram och tillbaka, för att önska er alla


           EN RIKTIGT TREVLIG HELG!


Ha det så bra, vi hörs lite längre fram när jag har fått ordning på mitt hem!


Håller nämligen på att röja plats, för att den hemvändande stora sonen ska få ett rum att vistas i igen....

Det tar betydligt längre tid än jag hade trott...!


VARFÖR i himmelens namn samlar man på sig så mycket saker????

Och VAR ska jag göra av allt???

Just nu ser hela huset ut som ett bombnedslag.....HJÄLP.......


 
 
Hannele

Hannele

16 november 2007 10:43

Fina änglar, haha, så är det, vi som är så lyckliga att vi faktiskt fått ett ½ rum över, förändrar inte världen, men underlättar.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Filifjonkan kommer till undsättning

Filifjonkan kommer till undsättning

16 november 2007 11:39

Hej GerdaThyra..var skall jag hugga i ? Hallå dr Findus inte klättra i mattes lådor nu när vi packar undan sakerna. Den lille ängeln är ju jättgullig. Mycket saker samlade sa du ja sälj dem på Tradera går alla tiders Filifjonkan har röjt i sina skåp av 20 grejor har jag sålt 18 med god vinst.Men tid tar det förstås och det har du kanske inte så gott av nu Kramis på dig i alla fall

http://filifjonkan-se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

16 november 2007 12:31

Det är problem när stora barn ska återvända hem och man i godan ro brett ut sig med sina pysselsaker och annat i hela hemmet. Det hem man nu trodde att man skulle ha helt för sig själv.

Säger som Filifjonkan... Tradera! Men det är svårt att skiljas från det man gjort.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Clara

16 november 2007 13:51

Akta ryggen bara...:) Mycket saker...näää...det tror jag inte att du har :)
Kanske tur att våra barn flyttar lite fram och tillbaka så vi får röja ibland!!!
Kraaaammmm

 
Jeanette

Jeanette

17 november 2007 19:54

Ja, hjälp vad man samlar på sig. Det var min första glädje med två hus. Hurra, äntligen skulle man få ett tomt, luftigt, "inredningsmagasin-mässigt" hus i stan. Fast sedan ändrade jag mig. Jag vill ha TVÅ luftiga hus. Så nu slänger jag så det står härliga till. Utom bra och ha pysselprylar förstås. För med ett större hus måste jag ju få ett bättre arbetsrum så småningom......fant tro`t!

Kramar i mängd och trevlig helg
Jeanette

http://jeanetteshandmadestuff.blogspot.com

 
Filifjonkan kilar in lite snabbt främmande kommer

Filifjonkan kilar in lite snabbt främmande kommer

18 november 2007 13:15

Å så trevligt att du hälsade på . Ja du har nog full fart ingen rast och ro, Hoppas allt ordnat sig till det bästa nu med gossen, Hinner du med dina intressen något allt vackert som du har som bara ploppar fram ur dina händer? Nåväl den här handen klappar på din Findus nu och pillar på galgen med hans kläder...ha det gott

http://filifjonkan-se

 
linnea-maria

linnea-maria

18 november 2007 22:16

Du får sälja lite på tradera. Nackdelen är att medan man håller på med sina egna auktioner så kan man inte låta bli att titta på andra och bjuda och vinna så det blir tyvärr rundgång ;) /linnea-maria

http://linneapalandet.blogspot.com

 
Filifjonkan igen om måndagen

Filifjonkan igen om måndagen

19 november 2007 13:03

Nähepp ingen GerdaThyra ännu ok det är grått i Småland och fuktigt riktigt kura skymningsväder idag faktiskt. Hoppas det är bättre hos dig vi ses

http://filifjonkan-se

 
Monica

Monica

19 november 2007 13:13

Jadu .. inte lätt att trycka ihop sig igen.. när man i godan ro brett ut sig. Ser att du fått många förslag på Tradera och det är ett bra ställe om det är småsaker.. så försök du.. ha det gott bland lådorna.. här har jag gjort tvärsom packat upp efter trångboddhet.. Kram Monica

http://moasgard.tradgardsblogg.se

 
linnea-maria

linnea-maria

20 november 2007 08:29

hejsan
Javisst du vann. Men jag måste ha din adress så jag kan skicka presenten. Om du mailar mig på linnea-maria@hotmail.com och lämnar adressen så kommer den snart´. Kram /linnea-maria

http://linneapalandet.blogspot.com

 
Broarne-lantliv som livsstil

Broarne-lantliv som livsstil

20 november 2007 14:06

Jodå visst ska man samla på grejer.
Annmarie

http://broarne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards