G

Direktlänk till inlägg 20 januari 2007

Persilja, inled mig icke i frestelse............

Av gt - 20 januari 2007 11:44

Det var precis det du gjorde när du häromdagen visade ditt fat som du hade fått med posten...( gå in på Fyrabarnsmammans blogg och se)
Jag har ju inte TID just nu att exprimentera och testa olika saker......
men ändå, var jag ju naturligtvis tvungen att prova.....
Så, igår eftermiddag när jag kom hem:
fram med ett udda kaffefat, najtråd och tänger....
Veva runt, runt, runt, runt, runt....
Här är resultatet:

 
 
Persilja

Persilja

20 januari 2007 13:01

Nämen!!! Vad du kan! Hur kom du på hur man gjorde?
Jag är impad!!! Minst lika snyggt som mitt, som säkert är det 100:e för tillverkaren.

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Hulda

Hulda

21 januari 2007 00:45

Hei! Så mange flotte og spesielle ting du lager. Likte spesielt det du har laget i luffarsløyd, eller fil de fer. Det treetasjes fatet var jo flott. Mange fine sydde ting også.

http://huldals.blogspot.com

 
I min vackra värld

I min vackra värld

22 januari 2007 10:32

Hej!
Hittade din sida genom din kommentar på min :-).
Meeen... vilka fina saker du gör! Och det här kaffefatet ser ju så proffsigt ut! Var det verkligen det första du gjorde?!
Dina idéer med lakanen är ju också jättebra, det kommer säkert bli jättefint.

http://iminvackravarld.blogspot.com

 
I min vackra värld

I min vackra värld

22 januari 2007 11:23

Vet du, nu är jag heeelt såld på det här med luffarslöjd - efter att ha läst det du skriver om det, hur snabbt man får ihop något, och efter att ha sett ditt vackra fat!
Sitter och tittar efter kurser nu i Stockholm, men kan bara hitta en helgkurs som kostar 1.350:- och det tycker jag är lite för mycket. Är det svårt, behöver man gå kurs eller kan man t ex bara köpa en bok om luffarslöjd och börja helt själv - vad säger du?

http://iminvackravarld.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

22 januari 2007 21:29

Gôrläckert!

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Frida

Frida

23 januari 2007 10:44

Åh, grymt snyggt!

http://radikalyllet.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards