G

Direktlänk till inlägg 8 januari 2007

Fått en utmaning av Filifjonkan......

Av gt - 8 januari 2007 14:29

Tycker precis som henne inte riktigt om sådana här kedjor, men låt gå för den här gången......
Så här går det till:
5 påståenden om mig själv, 4 är sanna, 1 påstående är falskt.
Ni ska gissa vilket som är det falska.....
Jag ska skicka utmaningen vidare till 2 andra "bloggare"
Jag skickar då vidare till "Fyrabarnsmamman" och "Blockboden" ( hoppas att de inte kommer att hata mig efter detta......)

Mina 5 påståenden om mig själv:

1. Jag har jobbat på Italienska rivieran.
2. Har vävt randiga trasmattor.
3. Sett filmen Cabaret med Liza Minelli 22 gånger.
4. Mött kärleken i Paris.
5. Åkt motorbåt mellan ankarkättingarna och fören på ett
stort lastfartyg.

Nu får ni alla gissa på vilket som är det felaktiga....

 
 
Persilja

Persilja

8 januari 2007 18:01

Hej!
Jag gissar att du inte mött kärleken i Paris bara för att det lät som en kliché...
Fattade inte om det var här på kommentarstället man skulle gissa. Hoppas jag gör rätt nu!

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Thina

Thina

8 januari 2007 18:18

Ha Ha , det här var kul. Jag hoppas verkligen att påståendet att du har åkt motorbåt mellan ankarkättingarna och fören på ett stort lastfartyg är helt fel...
Har jag rätt?
Thian

http://blockboden.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 januari 2007 21:09

Hej Gerda Thyra kikade in på eftermidagen o då hade du inte hunnit lägga ut så jag tänkte gå in till dig senare, Hm detta var knepigt kliar mig i mössan ,,Gissar på att nr 5 är fel undras hur du skulle åkt då? skall bli kul sen att höra vad som är rätt

http://filifjonkan-se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

8 januari 2007 21:20

Gissar att du aldrig vävt randiga trasmattor, bara för att du verkar vara den som skapar egna (inte traditionella) mönster och former och färger ... 2 är falskt.

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

9 januari 2007 14:30

Det var svårt, jag tror fyran är fel.
Nej, du har sett Cabaret bara 22 gånger.

http://hannelesparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards