G

Direktlänk till inlägg 24 november 2006

Grytlapp med tumme

Av gt - 24 november 2006 19:33

Jag har alltid tyckt att såna här grytlappar med tummar ser jättefåniga, men roliga ut, så när jag hittade en beskrivning på nätet, var jag bara tvungen att leta fram lite restgarn och sätta mig ner och virka en... Jag har använt samma garn som när jag virkade kattgrytlappen
(finns i bloggen, från oktober) så dom får bli ett par...

 
 
halaisa

halaisa

24 november 2006 23:13

Jeg har nå tibragt en tid her inne på bloggen din, du lager utrolig mye fint og jeg liker aller best collagene dine!!

http://halaisa.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

26 november 2006 00:42

Den var rolig.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Katjakatt

Katjakatt

26 november 2006 10:46

Hei. Takk for hilsnen på min blogg. Er imponert over det du lager. Masse fint. Ser du er interessert i å lage kort. Kjempefinte med bilder i. Ha ei fin uke som kommer. Kommer snart tilbake. :)

http://blogg.hobbyboden.com/katjakatt

 
Ingen bild

frida

26 november 2006 11:37

Funkar den bra då? Är det att rekommendera att virka dit en tumme på grytlapparna alltså?

 
Ingen bild

Gerda-Thyra

26 november 2006 12:07

Frida! Jag vet inte ritigt vad jag ska svara... Har väl inte vant mig ännu...
Verkar vara bättre till plåtar och formar i ugnen än varma kastrullock på spisen.

 
Ingen bild

Frida

26 november 2006 17:26

Ja, den var iallafall söt :)

 
mettepia

mettepia

27 november 2006 09:22

Grytelappen var flott. Har koset meg på siden din for her var det mye fint å se.
Ønsker deg en fin førjulstid :)

http://www.mettepia67.piczo.com

 
Ingen bild

Frida

27 oktober 2009 17:57

Hej! Jag sökte på nätet för att hitta ett mönster till en virkad grytlapp med tumme och fick upp denna blogg. Vet inte om den fortfarande är aktiv? Om du har en beskrivning på denna grytlapp får du gärna maila mig; lindberg_Frida@hotmail.com Det är första gången jag ger mig på just detta! Mvh

 
Annjo

Annjo

20 februari 2012 03:18

Vilken rolig blogg du har! Har varit här och kollat ett par gånger. Har precis satt igång en egen sida :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards