G

Alla inlägg under oktober 2006

Av gt - 10 oktober 2006 19:50

I somras hade Broderiakademins Göteborgsgrupp en samlingsutställning på Galleri Floras Rike på Botaniska trädgården i Göteborg.Jag hade två tavlor med på själva utställningen och 4 små miniatyrer till försäljning i butiken. Miniatyrerna blev sålda, dom andra två, lite större har jag kvar själv.

"Anais"(den svarta) hängde uppe på utställningen, likaså
"Som en röd tråd" (min presentationsbild)

Av gt - 10 oktober 2006 15:50

.....Skaffat mig en egen hantverksblogg, alltså.... Jag har framförallt, tänkt använda den här bloggen till att försöka hålla någon form av ordning och struktur, för min egen del, på mina textila alster, min keramik och lite annat smått och gott, men naturligtvis även visa upp vad jag sysslar med om någon skulle hitta hit....Vi får väl se om jag dessutom klarar av att lägga ut den på någon hobby- eller hantverks-sida så småningom!?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards