G

Direktlänk till inlägg 3 juni 2007

Samuel Fahlström..... en bortglömd konstnär...

Av gt - 3 juni 2007 13:25

 


Jag har uppdaterat "Gerda-Thyras Galleri"

under kategorin : "Utställningar och konstnärer"

med att berätta litegrand om min mans morfar, Samuel Fahlström,

en konstnär, som så många andra konstnärer, har fallit i glömska under årens lopp......



 
 
Hannele

Hannele

4 juni 2007 09:07

Hoppas ni har några alster av honom,
min moster målar porslin, hon är varken känd eller bortglömd.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
sublim design

sublim design

4 juni 2007 21:26

Vad härligt att vara på landet!
Ha, en riktigt trevlig sommar.
/S

http://sublimedesign.blogg.se/index.html

 
Liv-Toril

Liv-Toril

20 juni 2007 01:45

Ønsker deg en herlig sommer, og gleder meg til din kreative krumpsring til høsten.

http://blogg.hobbyboden.com/livtoril

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gt - 31 december 2007 10:52

  ... OCH EN ÖNSKAN OCH FÖRHOPPNING ATT 2008 SKA FÖRA MED SIG MÅNGA SPÄNNANDE OCH ROLIGA STUNDER FÖR OSS ALLA!   HOPPAS ATT NI FÅR EN RIKTIGT TREVLIG NYÅRSAFTON   SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR IGEN!   Men då "flyttar jag över" bloggen till   GERDA-THYR...

Av gt - 26 december 2007 11:19

  ....hoppas att ni alla har haft det bra och att ni är mätta och belåtna... har fått de klappar ni önskade er och att julefriden infann sig!   Hos oss är det så där lite "efter-jul-avdankat" som det alltid brukar bli...     Findus ligger mest och v...

Av gt - 23 december 2007 10:48

    ...ÖNSKAR JAG ER, ALLA MINA BLOGGVÄNNER !  

Av gt - 19 december 2007 09:33

  ... av att få ett litet paket i brevlådan, helt hux flux bara!   Igår damp det ner, en liten oväntad julklapp till mig, på hallgolvet! Jag blev så nyfiken så jag kunde knappt sansa mig innan jag fick upp kuvertet!   Där inne i kuvertet låg en söt g...

Av gt - 14 december 2007 14:48

  ...i TV igår...i programmet Carin 21:30... med Kishti som den vackra skönsjungande Lucian...!   Men jag tror nog att stackars Kishti var väldigt lättad när hon fick hjälp med att äntligen ta av sig luciakronan! Den ÄR tung och hon fick märken i pa...

Ovido - Quiz & Flashcards